mardi 18 juin 2013

Müzik: Joan Baez Taksim direnişçilerini selamladı

Amerikalı sanatçı Joan Baez, Türkiye halklarına "Dünya sesinizi duydu ve ben de buradan sizleri selamlıyorum" diye seslendi. Baez, "Bu yürekli ve barışçıl mücadeleyi sürdüren vatandaşlara, avukatlara, doktorlara, gençlere, ailelere, öğrencilere, inançlı insanlara olan desteğimi tüm kalbimle ifade etmek istiyorum" dedi.14 Haziran 2013 Cuma 20:46

Joan Baez Taksim direnişçilerini selamladı
İSTANBUL - Dünyaca ünlü Amerikalı müzisyen, folk şarkıcısı ve aktivist Joan Baez, Virginia'da binlerce kişiye verdiği konser sırasında Türkiye'deki direnişçilere mesaj yolladı.

Gün içerisinde kendine ait facebook hesabından Türkiye'deki halkın direnişine destek vermek istediğini belirten Joan Baez, konseri sırasında eski bir Kızılderili ilahisi olan "Swing Low, Sweet Chariot" adlı folk şarkısını Türkiye'ye ithaf ettiğini söyledi.

Baez, şöyle konuştu: "Sevgili Türkiye halkı,
Kültürünüzdeki çok renkliliği, toprağınızdaki güzelliği, insanınızdaki iç zenginliğini canlı tutmak için verdiğiniz mücadeleye ve bu yürekli ve barışçıl mücadeleyi sürdüren vatandaşlara, avukatlara, doktorlara, gençlere, ailelere, öğrencilere, inançlı insanlara olan desteğimi tüm kalbimle ifade etmek istiyorum. Dünya sesinizi duydu ve ben de buradan sizleri selamlıyorum."

Amerikalı seyircilerden büyük alkış ve destek alan Baez daha sonra şarkısına geçti.
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire